Ali Illegaliee! - Reisverslag uit Whistler, Canada van Canada2 - WaarBenJij.nu Ali Illegaliee! - Reisverslag uit Whistler, Canada van Canada2 - WaarBenJij.nu

Ali Illegaliee!

Blijf op de hoogte en volg

08 Augustus 2014 | Canada, Whistler

Gister ochtend was ik al begonnen aan een verhaaltje, maar toen crashte mijn telefoon weer eens en had ik geen tijd meer om het opnieuw te doen. Dus nu poging 2. Paar heerlijk dagen in Tofino gehad vooral lekker geslapen op het strand met als gevolg gruwelijk verbrand uiteraard...
Dinsdag richting Victoria gegaan. Onwijs mooie stad, de hoofdstad van BC was eigenlijk heel grappig is want er wonen nog geen eens 1 miljoen mensen. Ook nog wat cultuur opgesnoven tijdens een rondleiding door het parlements gebouw! Zo trots op mezelf haha.
Maar goed over naar de meer spannende dingen van de afgelopen dagen. Weer terug in Vancouver voor een nachtje en gisterochtend naar Whistler gegaan. Whistler stelt niet heel veel voor, maar in 2010 werd een groot deel van de olympische winterspelen hier gehouden. Ons hostel is speciaal gebouwd voor de atleten. Je kan dit ook eigenlijk geen hostel noemen maar gewoon een luxe hotel.
Gistermiddag was het eindelijk tijd voor mijn bungee jump!! Het was zoooo gaaf. Ik had eigenlijk gedacht dat het moment dat je op de rand staat facking eng zou zijn. Maar was zo over enthousiast dat ik geen enkel moment het eng vond!

's avonds in het hostel voor het eerst 2 jonge nederlandse mensen ontmoet! god het wordt lastig om vanaf volgende week weer nederlands te praten.. Na het avondeten was ieder van plan om uit te gaan. Helaas kon ik niet mee omdat ik geen 19 ben en ze hier mega streng zijn. Gelukkig eerst met ze alle nog wat gedronken in het hostel. Vlak voordat de groep wegging besloot een meisje die uit Zwitserland komt niet mee te gaan. Dat was uiteraard mijn kans! haar ID meegenomen hop de bus ingerend opweg naar de kroegen! Eenmaal aangekomen geloofde de portier mij niet, en het is hier vrij normaal om dat ze om een tweede ID vragen. Heel onschuldig zei ik dat ik die niet had. Toen vroeg hij om mijn geboorte datum. Uiteraard had ik die in mijn kop gestampt en zorgvuldig geoefend in de bus, hahah! Maaar met heel veel twijfel liet hij me naar binnen!! Wat resulteerde in een mooie avond en een flinke kater nu!

Vandaag nog een dagje in Whistler, ik denk dat het slapen word bij het meer. Haha en vanavond alweer terug naar Vancouver voor mijn laatste daagjes in dit prachtige land!!
Maandag avond vlieg ik helaas weer terug.

Filmpje van de bungee is aan het uploaden maar internet is heel traag en ik heb weinig tijd. Dus dat word denk ik vanavond..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2014

kater en een beer!

08 Augustus 2014

Ali Illegaliee!

03 Augustus 2014

Bumpy ride

30 Juli 2014

Meren, meren en nog meer meren

24 Juli 2014

Vrijheid blijheid!

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3945

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: