Vrijheid blijheid! - Reisverslag uit Lumby, Canada van Canada2 - WaarBenJij.nu Vrijheid blijheid! - Reisverslag uit Lumby, Canada van Canada2 - WaarBenJij.nu

Vrijheid blijheid!

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2014 | Canada, Lumby

Verhaaltjes tijd!
Goed dinsdagmiddag na de lunch naar de bushalte in Vernon gebracht. Vanaf daar zou ik de Greyhound bus nemen naar Kelowna. Blijkbaar zijn de bussen in Nederland niet de enige die niet op tijd rijden. Hahaha. Ik zou om 10 voor 4 de bus hebben dat werd uiteindelijk half 6. Maar goed de tijd gaat snel voorbij met een goed boek. Thanx Mil! De busrit was ontzettend mooi langs the Okanagan Lake. Aangekomen in Kelowna was het tijd om mijn hostel te vinden. Even op de kaart van Kelowna gekeken en zag zo waar dat het een rechte weg was naar mijn hostel. Ik dacht mooi dat kan ik wel aan! Dus ja als hollander denk je dan top! Lekker goedkoop de benenwagen nemen. Toen kwam er een vriendelijke vrouw naar me toe of ze me kon helpen. Ik zei dat ik rii mijn hostel ging lopen. Toen begon ze heel hard te lachen. Op de kaart leek het zo dichtbij maar ze zei dat het dik een uur lopen was. Dus toen maar een taxi genomen, hahaha.
Mijn hostel was veel groter dan ik dacht maar echt super gezellig! Meteen al wat leuke mensen ontmoet en een van hen was zo vriendelijk om mij de stad een beetje te laten zien. Super mooi strand en uiteindelijk zijn we iets buiten de stad een park in gegaan waar we een ontzettend mooi uitzicht hadden over de stad en het meer.

Woensdagochtend werd ik wakker en ik had eigenlijk geen idee met wat voor mensen ik op de kamer sliep.. Bleek met 3 jongens op een kamer te liggen waarvan 2 duitsers.. Tja.
's ochtends voor mij, voor jullie geloof ik om 4 uur 's middags heb ik met een aantal mensen hier even een momentje stilte gehouden voor de slachtoffers van Mh17.
Daarna met wat mensen naar het strand gegaan, Heeeerlijk! Helaas begon het 's middags te stormen en gingen we schuilen in het winkelcentrum toen daar plots de stroom uit viel en we opgesloten zaten in het winkel centrum!! het bleef verder de hele avond regenen helaas dus wat doe je dan gezellig naar de bios naar de film Sex tape! Echt een aanrader heerlijke film!

En nu donderdag ochtend regent het helaas nog steeds. Is misschien niet verkeerd aangezien ik zo rood ben als een tomaat! dus ja wat doe je dan heerlijk binnen blijven en jullie een leuk verhaaltje geven! En ondertussen opzoek naar een nieuwe stage plek. Voor een aantal van jullie bedankt voor de tip, heb net een mailtje gestuurd naar Lotje Schoots die nog opzoek was naar een stagiaire dus op hoop van zegen.

Foto's komen later maar mijn telefoon heeft mij in de steek gelaten dus kan niks uploaden.

Morgenochten vroeg vertrek ik naar Banff, wat ik van een aantal mensen hier gehoord heb schijnt het daar echt ontzettend mooi te zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lumby

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2014

kater en een beer!

08 Augustus 2014

Ali Illegaliee!

03 Augustus 2014

Bumpy ride

30 Juli 2014

Meren, meren en nog meer meren

24 Juli 2014

Vrijheid blijheid!

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 3944

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: